novy sporak

Pondělí Červenec 4 11:41:05 CEST 2016

Zdravíčko,
mám sporák od firmy Electrolux, kombinace plyn - indukce. Zapalování je stlačením regulačního knoflíku a po nějaké době se vlivem zasvinění od přeteklých potravin začalo zasekávat v zapnuté poloze. Spínač je navlečen na knoflík. Dal se velmi jednoduše vratně rozebrat a vyčistit. Uvnitř je obyčejný kontakt z postříbřených plíšků, nic sofistikovaného.
V příloze foto, rozebrané jsem to bohužel nevyfotil.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Monday, July 04, 2016 11:16 AM
To: HW-news
Subject: OT: novy sporak

Dobrý den,

Jest mi zakoupiti, nový kuchyňský sporák. Po průzkumu trhu, zůstaly v posledním kole volby, dva kombinované sporáky, nejmenovaného tuzemského výrobce. Jak je v dnešní době běžné, oba mají elektrické zapalování, jeden separátní, ovládané tlačítkem na předním panelu, u druhého je ovládání integrováno do regulačního knoflíku.
A především k tomuto směřuje můj dotaz. Jelikož preferuji dlouhodobou spolehlivost a případnou snadnou opravitelnost ( i neautorizovanou ), mám z onoho druhého řešení jisté obavy.
Máte s tím někdo zkušenosti, ať již jen uživatelské, nebo i opravářské ?
Jak je to vnitřně řešeno ? Je tam běžný mikrospínač (jako např. u dvířek mikrovlnky) nebo je spínač pevnou součástí mechaniky kohoutu a separátně nevyměnitelny ?

S pozdravem, Pavel
  mailto:  gatilo + zavinac + centrum.cz