Vyroba prototypove DPS

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Červenec 4 11:18:33 CEST 2016

Vaše požadavky to asi nesplní,
ale využil jsem plosnaky.cz a jejich  službu "Levné PCB".
https://www.plosnaky.cz/

pro mé bastlení je omezení do 0,6dm dostatečné a velmi přijemně mě
překvapila rychlost - do 2 dnů jsem měl doma. Cena byla pod 100kč.

Sice jsem se zařídil na domácí výrobu plošnáků, ale tohle podle mého
názoru nemá konkurenci a to jak cenovou tak rychlostní.

Petr