Re: Nové "LSD" tužkové accu 2, 4Ah Tronic z Lidlu....?

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Neděle Červenec 3 10:42:03 CEST 2016

Omlouvám se, jestli jsem se vás nějak dotknul :-) Ale probrat se musí
všechny možnosti a sám jsem zažil se zmiňovanými vahami takovéto
překvapení (naštěstí jen při odvažování komponent pro jídlo), že jsem
považoval za vhodné na to upozornit :-)

Aleš Procháska