Re: Nové "LSD" tužkové accu 2, 4Ah Tronic z Lidlu....?

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Červenec 3 06:57:38 CEST 2016

Pane Procházka, sice nemám měřič kapacity, ale váhu mám docela přesnou,
s rozsahem 200g, ukazuje 2 desetinná místa i když je z Číny. Hmotnosti
těch 2 ošizených baterek byly 17.8g a 18.1g, je na nich pozorovatelné i
to posunutí těžiště jak zde popisuje Pavel.
Včera jsem navštívil jiný Pražský Lidl, a převážil asi 10 celých balení
na digitální váze v zelenině, a soudím že všechny jsou ošizené stilem
2+2. Tedy pokud už je nevytřídil nějaký jiný člen konference :-)
Zase na druhou stranu balíček je za 99Kč, a když ty dvě lehké zahodím je
jeden těžký článek stále levnější než v GME
Lubor