OT: jakou tiskarnu na postovni poukazky?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Červenec 2 22:02:02 CEST 2016

Původní zpráva ze dne 02.07.2016 od Jaroslav Lukesh:

> potřeboval bych poradit, která levná ideálně laserová tiskárna
> zvládne tisknout na poštovní poukázky z pošty - balíky, dobírky,
> doporučené. Známý co to na svých tiskárnách zkoušel, tak dopadlo
> špatně.

Každá laserovka to umí. Taky jsem je tiskl ve velkém. Kdysi. Než jsem
začal používat bezdokladovou dobírku. Doporuč to známému, protože
nebude muset tisknout žádné poukázky a ještě to bude mít levnější. Je
potřeba smlouva s poštou.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem