OT: povzdych na piatok

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Červenec 2 20:09:56 CEST 2016

Evropské to pochopitelně není.
Velké tiskací jsou české a malé jsou britské.
Pokud sledujete top-gear, tak tam to řešili.
Epizoda 14z07 - rozhovor s Margaret Clavert, která značky navrhovala.

Třeba tady: (čas zhruba 35 min)
http://www.topgear4fan.cz/topgearoriginal/epizoda-14x07/

Jak je to s českými značkami nemám popsáno tak vtipně, ale CZ má
patentované písmo na dopraní značky, které obsahuje jen velká písmena,
to se dá také dohledat.