Re: Nové "LSD" tužkové accu 2, 4Ah Tronic z Lidlu....?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Červenec 2 18:46:25 CEST 2016

Já to psal Lidlu, zasílal vzorky vadných článků už 10 června... jsou
neskutečně laxní, dodnes nemám result... Baterky prý mi posílají z5 (
změřené ) , ale jakákoliv další komunikace silně vázne.
Až to bude v nějakém finálu, dám vědět. Jestli to nebude v dohlednu , pošlu
to na ČOI, už jsem jednou takhle něco řešil a "pingy" byly výborné...