[OT:] Windows 10 - jak pripojit share z WinXP?

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Pátek Červenec 1 17:58:39 CEST 2016

Jenom to .. "něco takového" .. u mě to byly Win7 vs WS2000 .. ale tam
fungoval ping, jen to nebralo heslo. Níže zapsanej interní postup pro ty
W7 (kdyby se to opakovalo), tak to bude potřeba asi ohnout. A samo bez
záruky, pravděpodobně šlo o úplně jinej problém.

Spustit "místní zásady zabezpečení" jako admin
místní zásady / možnosti zabezpečení
Zabezpečení sítě: Minimální zabezpečení .. (obě dvě položky) zrušit
požadování 128b šifrování
Zabezpečení sítě: Úroveň ověřování pro systém LAN Manager.. nastavit LM
+ NTLM

T.