OT: povzdych na piatok

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Červenec 1 17:33:08 CEST 2016

Mne tu pred bytom jeden cas parkovala SPZ LM-723xx, zazrel som aj
LM-324xx, pri HC-908AB som si spomenul na svoj oblubeny jednocip a pri
SPZ PN-YYY-xx vzdy uvazujem ci to auto moze aj cuvat, kedze pri jazde
dopredu je asi polarizovane v priepustnom smere.
A to nehovorim o tom, ze vzdy su mi nejak tak sympatickejsie auta s
SPZ-kami z radu E24.

Dňa 1. júla 2016, 17:10,  <konfera na efton.sk> napísal/a: