OT: povzdych na piatok

Branislav Schnierer smeckcems na gmail.com
Pátek Červenec 1 14:39:59 CEST 2016

Zdravim,

velke tlacene su "stare" tabule, male tlacene su "nove" tabule podla
predpisov z EU. Postupne nahradzaju tie stare tam, kde sa opravuju cesty
resp. vymienaju znacky. Rovnakym "fontom" su riesene aj nove vodorovne
znacky na cestach opravenych v poslednej dobe.
s pozdravom
Brano

Dňa 1. júla 2016, 13:52, Richard Kaliciak <hw.kaliciak na stonline.sk>
napísal(-a):