[!!Mass Mail]Re: Jaky byste chteli laboratorni zdroj

balu balu na k-net.fr
Neděle Leden 31 21:23:16 CET 2016

digitalne riadenie encoderom zase nie je az taky opruz.
Da sa nastavit vystupne napatie aj prud velmi presne, co sa v niektorych
aplikaciach hodi. Ked to uz je digitalne, treba vyuzit.

Pri ozivovani sa casto plynule zvysuje/znizuje napatie, alebo prudove
obmedzenie. Z klavesnice sa to nie uplne da.