[!!Mass Mail]Re: Jaky byste chteli laboratorni zdroj

Neděle Leden 31 16:22:03 CET 2016

Zdravím,
připojím jednu drobnost, která mi chybí u zdroje Diametral, který používám v práci: má hrubé a jemné nastavení napětí obyčejnými (300°)potenciometry a vadí mi, že když nechtěně drbnu do toho hrubého, tak mám na výstupu místo 12V třeba 30V což může být devastační.
Víceotáčkový potenciometr je na toto asi lepší, nebo mít nějaký přepínač Adjust - Stop.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of josef dvoracek
Sent: Sunday, January 31, 2016 3:02 PM
To: HW-news
Subject: [!!Mass Mail]Re: Jaky byste chteli laboratorni zdroj

> Bude možnost odpínání celého zdroje od zátěže jedním tlačítkem na panelu?

Tuto vlastnost bych také uvítal! Ideálně s indikací LED připojeno/odpojeno.
Ale lab zdroj (Manson) mám nedávno nový, takže váš asi nekoupím..

Co mi u Mansona chybí je indikace zda jsem v režimu jemného, nebo hrubého nastavení,

zajímavá je možnost řízení přes USB a jakýsi konektor, ale to jsem ještě prakticky nevyužil.

Fajn je zadní výstupní konektor(y) - zdroj občas používám k nabíjení NiMh packů, takže nepřekážející kablíky jsou fajn.

--
jd

..