Jaky byste chteli laboratorni zdroj

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Leden 31 14:58:16 CET 2016

1) Minimální odezvy napětí na prudké změny proudu. Tím myslím dynamické
odezvy - ne po ustálení.
2) Co nejmenší kapacita na výstupu. To jde dost proti předchozímu bodu.
3) Analogové řízení nejlépe víceotáčkovým potenciometrem.
4) Analogové řízení pojistky nejlépe víceotáčkovým potenciometrem.
Nevadí mi když nejvíc vlevo dojde k omezení i bez proudu. Ale viděl bych
to trochu jako nedodělek - můj zdroj funguje taky tak :-). Ale vadilo by
mi kdyby nefungovala od jednotek mA.
5) Odpojovač výstupu.
6) Líbí se mi ten nápad s regulovaným malým zdrojem 1 až 6V
7) Pohodlné ovládání - velký a přehledný displej (pokud bude digitální).
Líbí se mi zdroje s grafickými displeji. Vše ale záleží na cenové relaci
takže jsem si takový zdroj stejně nekoupil :-(.
8) Pojistka by měla omezovat - ne jen vypínat. Ale kdyby byla možnost
mezi těmi režimy přepnout tak fajn.

     Martin.