Jaky byste chteli laboratorni zdroj

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Neděle Leden 31 14:25:11 CET 2016

dobry den
Asi by bylo zajimavy vedet jak je kdo pouziva.
Mne napriklad moc nezajima presnost vystupniho napeti ani stabilita
,protoze soucasti kazdeho
projektu jsou  zdroje na desce.A pouzije li se k napajeni primo baterka
tak napeti stejne kolisa.
Naopak by me potesilo presnejsi mereni proudu v miliamperech ,protoze
casto resim systemy s
  malou spotrebou.Urcite je dobre mit nejake omezeni proudu.
Nejdulezitejsi pro mne je tlacitko pro odpojeni vystupu.
Bez toho zdroj nekupuju.
   Fanda