Re: OT: Tarifní revoluce

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Leden 30 17:04:09 CET 2016

Pokud si tito lidé nedokážou poradit (není to tak složité), tak jim to
snížení kvality patří.

K tomu "není to tak složité": běžných žárovek se prodává spousta, a to
nejen u pokoutních
obchodníků, ale i v běžných velkých řetězcích. Viděl jsem je v Bauhausu,
Kauflandu i Penny,
a to samozřejmě teď, v době platnosti regulace.

Navíc se o omezení vědělo předem, takže předzásobit se nebyl problém.
Žádné velké
peníze člověk pak v zásobách nemá, a místa to taky moc nezabere.

Já používám úsporky kde je používat chci (většina míst), a to už dlouho,
už dávno před tím,
než mě k tomu EU začala nutit. A kde je používat nechci, tam je
nepoužívám a používat
nebudu. Nevidím v regulaci (v jejím současném pojetí) pro sebe nějaký
zásadní problém.

PL