Re: OT: Tarifní revoluce

Sobota Leden 30 12:44:58 CET 2016

Právě že mě by vrt nepovolili, protože jsem v ochranném pásmu
poděbradky. Maximálně prý do 20 m a když z toho poteče poděbradka, na
vlastní náklady zaslepit. Možná proto chtějí ten posudek. Ostatně i ta
voda ve studni je kontaminovaná poděbradkou a je pěkně rezatá. Ale z té
studně to u nás funguje výborně, na okruh sání - výměmík TČ- vsakování,
mezi tím je 30m trubek, mi stačí oběhovka pro topení.
Anděl