Re: OT: Tarifní revoluce

Sobota Leden 30 10:43:10 CET 2016

To je fakt. Po tom co se objevily LEDky s vysokým CRI, udělal jsem z
nich osvětlení do celého baráku. Ve stropech mám chladiče, jeden modul
má 20W. Jen v obyváku (je to největší místnost) mám nainstalovaných
160W, v pracovně 80, v malé dílně 3x3m 60W. Když jsem měřil osvětlení,
dostávám se na normou doporučované hodnoty. Probíral jsem to s člověkem,
který výpočty osvětlení dělá. Když jsem se ho ptal co je špatně že mi v
obyváku pro doporučené osvětlení vycházelo 600W v žárovkách, říkal že je
to normální, že to žárovkama rozumně nevychází a že bych musel svítit
zářivkama :-) Kdyby nebylo nic jiného než žárovky, taky by v každé
místnosti byla jedna 100W a v obyváku možná tři. Nadával bych ře od toho
není vidět a věděl bych, že elektrikou se šetřit musí :-)
Anděl