RE: co to dělá?

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Leden 29 17:35:54 CET 2016

Problém je, že skutečné zařízení odpojovalo trafo od sítě. To shořelo, jakž takž jsem sehnal schema (díky tady v konferenci, nakonec jsem sehnal schema přesně pro tento model) a stejně je to naprd. Udělám svůj vlastní náběh zdroje a bude to.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Radek Benedikt
Sent: Friday, January 29, 2016 5:20 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: co to dělá?

Jen drobný detail – nikdo si neuvědomil, že ty odpory mají nějak podivné značení. Ono to spíš bude něco jako 4D2-14 a to je termistor. Konkrétně NTC (Negative Temperature Coefficient) Thermistors 4ohms 5amps Clinch lead

A to relátko maximálně odlehčí ty termistory od zátěže, vzhledem k impedanci těch termistorů je ale uvedený segment schématu  trvale zapnut. Relátkem se přemosťuje cca 1,25 Ohm a méně. Takže souhlasím s PH, ten vypínač jen určuje zda bude/nebude aktivní odlehčovací obvod obvodu omezení rázu při zapnutí do „zásuvky“.

Radek (benedikt2hw.cz)

Je. Tedy vypínač je na místě, že si lze volit, jestli se po zapojení do zásuvky náběhové relé sepne, nebo trafo zůstane napájené přes odpory.