Re: OT: Tarifní revoluce

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Leden 29 17:13:27 CET 2016

Tak já jsem se konečně dostal k tomu, spočítat naši situaci na té
kalkulačce. Vypadá to, že to počítali podle nás.
Tarif D26, koeficient 0,685 a při platbě cca 18 000 Kč za rok je
úspora 130 Kč ročně.
Na NT provozuju jeden bojler 200l a v létě 4 hodiny denně odpoledne
filtraci bazénu.  Máme 4 hodiny NT v noci a 4 hodiny odpoledne.
Tak nevím, jestli mám taky někam psát.  Je jasné, že distributoři si
chtějí pojistit své peníze i když spotřeba trvale klesá.
Počítače , televize, žárovky, všechno bere čím dál míň, tak jak mají
chudáci vyžít, že ?

K dalšímu šetření to ale opravdu moc nemotivuje.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW