Re: Chování Windows 8.1 na WIFI

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pátek Leden 29 16:37:44 CET 2016

S windows 8.1 mam dobre zkusenosti, ovsem predinstalovane verze na NB
automaticky mazu.
Dale zakazuji OneDrive a aktualizace mam nastaveny na oznamovat, ale
nestahovat a neinstalovat.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
Collection and evaluation of data from machines and laboratories
by means of system MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158