OT - Bezkontaktni platebni karty

Čtvrtek Leden 28 07:24:04 CET 2016

Přiznám se, že nerozumím. Osobně bezdrátovou kartu mám (a docela jsem si i
zvykl ji používat bezdrátově) a jediné, z čeho mám trochu obavy, je právě
to, že mi ji někdo ukradne a pětkrát s ní projde pokladnou v Globusu s
lahví alkoholu za 490 (například). Nicméně od jisté doby nosím peněženku v
přední kapse s mobilem, odkud mám problém to vytáhnout i já, natož nějaký
kapsář ;) Takže riziko krádeže je celkem malé.

P.K.