OT - Tiskarna Xerox Phaser 6280dn

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Leden 27 22:41:16 CET 2016

Původní zpráva ze dne 27.1.2016 od David Obdrzalek:

> Tak to tedy zřejmě bude dobře plánovaná samoregulační "ECO" funkce,
> že se totiž uživatelé naučí neplýtvat tonerem :-)

Což je ale divné, protože ten toner od Xeroxu je drahý jako prase. Že
by si Xerox podkopával větev?

> (ve skutečnosti samozřejmě víme, že to protlačila papírenská lobby,
> která tak uživatel vede k menšímu krytí a tedy na stejnou jednotku
> vytištěné informace nutné spotřebě více papírů)

Tak to už je pravděpodobnější. Možná to Xerox dostal příkazem :)

> S tím vytáčením souhlasím. (ovšem, na druhou stranu, také je to
> příležitost pro dlouhodobý a bezvýsledný challegne "to přece musí
> nějak jít!")

To je pravda, ale moc se mi nechce bádat. Spíš bych tiskl. Rozumíš,
pro mě je výzva 3D tisk a ne nějaký primitivní 2D tisk :-) Objednal
jsem zase tiskárnu od Xeroxu, snad bude za něco stát. Kvalita tisku
tiskáren Xerox byla kdysi bezkonkurenční. Za cenu dražšího tisku. Tisk
je u Xeroxu stále drahý, tak snad bude i kvalitní. Současně nevím, jak
je to s kvalitou ostatních barevných tiskáren.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz