OT - Tiskarna Xerox Phaser 6280dn

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Leden 27 20:41:59 CET 2016

Původní zpráva ze dne 27.1.2016 od David Obdrzalek:

> Nejsou jen u fuseru odklopene ty packy na obalky? (teda jestli je na
> fuseru tenhle model ma) Anebo zkusit jiny papir, taky jsem jednou
> mel krabici papiru, na ktere jedna tiskarna tiskla blbe, jine OK.

Fuser se dává shora, páčky má jen na uchycení a je tam nasazený dobře.
I ten původní měl ještě v pohodě životnost, má být 100 tisíc, ale
natištěno je jen 30 tisíc. Přesto jsem koupil nový asi za 5 tisíc, ale
nepomohlo to. Myslel jsem si, že špatně topí a toner se nezapeče.

Novým fuserem se to malinko zlepšilo, ale prostě černý flek to
nezapeče. Vlevo ho to nezapeče, vpravo ano. Těžko říct proč, možná se
už špatně uchytí ten toner na papír, nevím.

Papíry používám pořád stejné velmi kvalitní, ten problém už přetrvává
dlouho. A tiskl jsem i na jiné papíry i v jiné gramáži.

Stejně si pořád myslím, že by to s tím zapékáním mělo mít souvislost,
lepší výsledky jsou, když to pošlu pomaleji (volby pro tlustější
papír).

Jak jsem napsal, ta tiskárna je naprosto vyhovující pro běžné tisky s
běžným pokrytím. Mohou se tisknout faktury, barevné tabulky, prostě
spousta normálních věcí, které se tak běžně tisknou. Mně to nějak
zvlášť neomezuje, ale vytáčí mě, že když chci vytisknout občas něco
jiného, řeším takové blbosti... Nebo si musím poslat hodně moc černý
tisk do jiné černobílé laserovky.

Pro mnoho lidí je tohle vyhovující tisk. Já se ale nerad omezuju a od
tiskárny jsem vždycky vyžadoval perfektní kvalitu. Nová tiskárna už je
objednaná a přifrčí v pátek. Tahle už to má u mě spočítané. Půjde z
domu. Buď ji někdo chce, nebo ji dám do garáže, kde zrezne, a nebo ji
rozeberu a nic moc z ní nezbyde, ani nic moc z těch dílů nebude k
užitku.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem