OT: Tarifní revoluce

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Leden 27 00:01:25 CET 2016

... a legislativně. Teď mě napadlo, když budu měnit jistič z 3f na 1f, zřejmě k tomu bude potřeba revize. Ale barák je
starší, ještě podle dvoudrátové normy. Neví někdo, jestli to pak nebude z legislativního hlediska nutné předělat na 3
vodiče, dle nynější legislativy? Copak dráty, s tím bych se smířil, ale toho sekání a nepořádku ... a loni jsem zrovna
dodělal většinu menší rekonstrukce, ale dráty mě měnit nenapadlo.

ced