RE: Problém s LM

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Úterý Leden 26 09:10:48 CET 2016

A nemáte nakonec na tom driveru nastavený příliš malý proud ?

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of jurp
Sent: Monday, January 25, 2016 5:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: Problém s LM

Ale krokovy motor utrzeny pretizenim ze synchronismu se uz sam nechyti.
Respektive chyti, ale jen pri velmi nizke rychlosti a snizenem momentu.
Vzhledem k tomu, ze naprazdno funguji, nemate tam moc rychlou rampu a
velke zatizeni? A dale, jeste zalezi jak je zapojene vinuti u motorku,
do serie versus paralelne. Seriove ma vetsi moment v nizsich otackach.

JURP