PLC - pomoc pri vybere

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Úterý Leden 26 07:04:41 CET 2016

Mylite, rele je bezproblemu schopno sepnout 230V
Ad displej, kdyz si vemu zakladni zapojeni dle pozadavku -zakladni
modul+pt100vstupy+displ. jsem na nejakych 10000 s dani coz neni spatne a
dostavam se pod uroven Loga coz pokud si nebudeme lhat je jen inteligentni
rele. Program je velice jednoduchy a hlavne maly. Nepotrebuje nic moc
vykonny Pc a funguje bez problemu aniz bych musel hlidat co mam kde
nainstalovano a pro jistotu mit vyvojove nastroje spoustene pres virtualni
PC. Nesnasenlivost Siemens,omron a jinych prostredi je krasna. Hlavne
siemens prostredi je straaasne agresivni.
X-logic jsou celkem zajimave a take funkcni a komfortni ale pokud je
poskladame do stejne konfigurace jak vyse uvedene tak se dostaneme
priblizne na stejnou cenu(elc18+1modul I/O+2xpt100 modul) coz uz je duvod
proc se zamysle nad tim nac a co chci ridit a dle toho i zvolit bud PLC
nebo programovatelne rele.
Zajimavou alternativou je i panem Pouchou prodavane Teco(zase se to odviji
od koncove aplikace)
No a v neposledni rade z tech levnejsich a celkem pekne prekvapive
fungujicich jsou izraelske PLC Unitronic tady bych volil jejich jednoduchou
radu Jazz.
Priznam se puvodne jsem prehledl udavanou presnost mereni (a todle uz neni
mereni pro rizeni ale spise pro sber dat,ridit na takovou presnost neni
zrovna jednoduche). Tady a vtomto pripade bych si to dovolil poskladat z
jednoducheho PLC a povesit mu na linku modul uz tady proklamovany od
Advantechu nebo od jejich konkurence ICPDAS(funkce,znaceni stejne,cena plus
minus taky jen obal jiny)
RS