Re: OT: Tarifní revoluce

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Leden 25 23:01:57 CET 2016

 25.1.2016, 22:53:24

Nesmite varit vodu na caj, v mini LHC.  ;-)

16A jistic, vydrzi cca 2 min cca 30A. To by pro beznou konvici v bezne
domacnosti melo stacit.
V byte s hlavnim 16A jisticem uz par let ziju a nikdy jsem nezazil, ze
by tento vypadl, aktivovan tepelnou spousti.
Samozrejme, v byte nejsou velke tepelne spotrebice, typu sporak,
bojler a pod.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz