Re: OT: Tarifní revoluce

Pondělí Leden 25 22:50:32 CET 2016

Teď máme v paneláku 1x25 a relativně v pohodě. Jenže vaříme na plynu
(nepoužíváme ani rychlovarnou konvici) a to že nemůže běžet najednou
pračka a myčka, je dané už tím, že obojí je na jednom 10A jističi. Takže
pro hlavní zbývá rezerva třeba na žehličku. Ale v dokončovaném domečku
bude všechno jinak. Tepelné čerpadlo má sice příkon 1,27 KW, ale
maximální je 2,7 KW (spouštěč nastavený na 4,7A). Pak tam bude indukční
deska, předpokládám že zatíží všechny fáze stejně. Pak pračka, myčka,
vyjímečně bojler (dohřátí proti legionele). Nevím jestli tam mám nechat
3x25 co byl na stavbu, nebo zkusit, jestli s 3x20 nebude problém.
Anděl