ferit pre pamate

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 25 17:36:37 CET 2016

To ich mas z
http://www.ebay.com/itm/Qty-100-Ferrite-raw-core-memory-for-magnetic-memory-board-DDR-collectible-6-/262243439888
?

Vyguglil a stiahol som si Ferrite-Handbuch VEB Keramische Werke Hermsdorf
(na datasheetarchive dot com, mozno ho najdes aj inde a mozno aj ine
vydanie alebo nieco ine relevantne), je z roku 1970 a ma 352 stran.
Bohuzial vsetky jadra co su tam uvedene v tej xxxx.x-xxxx.xx nomenklature
zacinaju 51 (makke) alebo 53 (tvrde) a ziadne nie je urcene pre pamate. V
tej nomenklature su posledne dve cislice typ materialu, .24 zodpoveda
feritu typu 183 (to som vydedukoval z jednotlivych modelov bo tam
prehladna tabulka nie je), pripadne mozes skontrolovat podla uvedeneho mi,
ak to dokazes dost presne urcit. Ale vzhladom na to ze ten Tvoj zacina 52
tak to moze byt jednoducho z uplne ineho sudka.

wek