PLC - pomoc pri vybere

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Leden 25 11:24:40 CET 2016

Nechci prudit, ale s tou presnosti asi narazite.
Presnost 0.3 stC je ~ 0.1%, a to ma z prevodniku tak akorat ADAM od
Advantechu.
Napr. ADAM-4015 je samotny jen za ~300E.

U tech co znam a se kterymi  jsem delal:
AMiT na Pt1000 ~1-2.6stC dle hodnoty.
Logo pro Pt100 (nemá ! Pt1000)  1-1.5%
Teco  Foxtrot (s přídavným modulem)  0.5%
Teco TC700  0.2%  (tohle ale nevyhovuje cenou)
Micropel 0.2%+0.2%
Nejaky jiny system z domaci staje  ~0.5%-1% dle rozsahu

Pokud neslevite z te pozadovane presnosti, tak za 400E nebude asi nic.

JURP