Re: [OT] Baterka do protiletadlové rakety

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Leden 24 22:38:02 CET 2016

 24.1.2016, 22:31:00

Ruske rakety, prinejmensim ty starsi, maji chlazeny snimac. To je
zajistovano stlacenym dusikem (mozna i v kombinaci s nejakym Peltierem),
jehoz zasobnik a rozvod je soucasti letadla.
Takze v pripade pozemniho pouziti, je treba zajistit i toto. No  a kdo
vi, jak kvalitni je 3. preklad. Takze treba o baterii vubec nejde.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz