Usb a mobil

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Leden 24 19:07:57 CET 2016

Jasně. O to mi nejde, ten program je v Delphi a napsal jsem ho já. Na
mém UMAXU s W10 funguje bez problému, jediné co zatím neumím je měnit
velikost obrazu pomocí dvou prstů.
  Mě šlo o to, jestli by mohl fungovat přímo na mobilu s Windows (nemám
jak to zkusit). Pak by totiž montér-topenář pouze zastrčil do USB kabel
a druhý konec do PLC a mohlo by to:
1) Zobrazovat na tom mobilu.
2) Dělat retranslaci na můj server po internetu.

Musí to být pro něj jednoduché, jinak to většina topenářů nezvládne.

Martin Záruba