RE: OT: Tarifní revoluce

Jan Král kral na fortech.cz
Neděle Leden 24 13:56:25 CET 2016

Zbytečné přemýšlet nad kalkulačkou, nejlepší si přečíst přímo návrh jak bude vypadat nová tarifní struktura. Tady je program budoucích přednášek k tomuto tématu včetně umístěných prezentací:
http://novetarify.comenius.cz/program

Krom jiného se dá dočíst, že poplatek za distribuci bude u jednosazbových tarifu vyšší než u dvoutarifů. A jsou tam i zdůvodnění proč je co navrhováno.

S pozdravem JK