RE: Re[2]: OT: Tarifní revoluce

Jan Král kral na fortech.cz
Neděle Leden 24 10:24:05 CET 2016

Nejsem si jistý, jestli to ta kalkulačka počítá správně a nikde ani není pořádně vysvětleno co je myšleno tím, že při nesplnění podmínky poměru využití bude účtovaná jednosazba. Když si zkusím namodelovat splnění a nesplnění podmínky, tak při nesplněné podmínce kalkulačka vypočítá kromě jiného i vyšší měsíční sazbu za jistič než při splněné podmínce, takto si nepředstavuji účtování podle jednotarifu. Takže já osobně počkám až na finální znění a podle toho se zařídím.
Každopádně to vypadá tak, že se rozmohlo instalování přímotopných topidel i tam kde je využíván jako primární zdroj topení např. plyn jen proto abych měl přímotopnou sazbu a tímto se chtějí tomuto zřejmě bránit.

S pozdravem JK