Usb a mobil

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Leden 24 09:51:12 CET 2016

Děkuji Vám, ale to už je mimo mé možnosti.
Já ale hlavně hledal řešení, které by mohl použít montážník-topenář pro
kontrolu nainstalovaného zařízení a bylo to pro něj jednoduché. Zatím mi
stále vychází jako nejpřijatelnější řešení levný tablet s W10 a pokud by
nezvládal vyhodnotit to, co na něm uvidí, pak připojit jej k (téměř)
jakémukoli telefonu přes BT nebo WiFi a tím se na zařízení mohu podívat
já přes internet.

Martin Záruba