Re: Potřebuje okružní pila LCS5OO (Mountfield) nulový (N) vodič?

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Neděle Leden 24 09:33:28 CET 2016

pani, a nebude ten "stykac" na pile vlastne motorovy spustac (napriklad ako:
http://www.cerpadla-zavlahy.sk/motorovy-spustac--25-4a) a nebude ziaden N
potrebovat?
Robo

----- Original Message -----
From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 23, 2016 5:52 PM
Subject: Re: Potřebuje okružní pila LCS5OO (Mountfield) nulový (N) vodič?

Blbost, jsem idiot a opravuji se sám.
Ta virtuální zem pro stykač fungovat nebude, protože před sepnutím stykače
je motor odpojený, takže na něm žádná virtuální zem není.

A pokud by uživatel zapojoval pilu na 4-drát 3xL+PEN (jak jsem psal dřív),
tak by bylo dobré odpojit střed motoru od N (pokud teda bude zapojený).
Aby při případném přerušení vodiče PEN odpadl stykač a nedržel přes
tu virtuální zem.

PL