Re: PPR čím lepit?

Sobota Leden 23 23:22:05 CET 2016

PPR se zrovna moc netaví. Stane se z něj taková žvýkačka, dá se sice
někam natlačit, ale bez lisu to stejně moc držet (těsnit) nebude. Když
to ohříváte dál, z té žvýkačky se odděluje kapalná složka. Myslím že pak
už se ta hmota rozkládá. Při polyfůzním svařování se to ohřeje jen do
toho "žvýkačkového" stavu a je potřeba dodržovat (nepřekračovat)
svařovací teplotu.
Anděl