ferit pre pamate

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Leden 23 19:51:24 CET 2016

 23.1.2016, 19:43:17

To vypada na novou modni vlnu. Misto lampovych zesilovacu a
digitronovych hodin, dneska kde kdo stavi feritove pameti, napr.
http://rolfebozier.com/archives/113
Neco malo o pouzivanych feritech je treba zde:
http://www.fi.muni.cz/usr/jkucera/pv109/xbotek.html
Ale nejspis budete muset, vhodnosttech vasich jader odzkouset.
Nebo pockat, az to zacne prodavat nejakej cinan jako Arduino shild.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz