Re: OT: Tarifní revoluce

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Sobota Leden 23 13:58:15 CET 2016

Zdravím,
a to je u mne ten problém. 45kW je v průtokáčích a né v topení. Teplou
vodu potřebuji když ji potřebuji a nehodlám čekat hodinu ve sprše s
namydlenou hlavou :D a studenou vodu mi zdravotní stav zakazuje.
Boiler nechci. Na co ohřívat xy litrů vody každý den, když je
nepotřebuji a naopak potřebuji více když se potřebuje vykoupat celá
rodina. Takhle prostě mám kolik si natočím a je to.
Milan