ferit pre pamate

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Leden 23 12:55:22 CET 2016

Zdravim,
  feritku jsme meli na nasem ADT 4316 na krouzku.
  Ta jaderka mela vnejsi prumer max. 1.5mm. Vnitrni stacil na protazeni
presne 3 dratku - 2 zapisovych a jednoho cteciho. Zavit byste tim rozhodne
neprotahli.
  Jake to melo magneticke charakteristiky, bohuzel nevim, ale fungovalo
to skvele. Pamatovalo si to vse cely tyden, ikdyz byla masina vypnuta,
a po zapnuti site se to do sekundy rozbehlo a pocitalo to dal tam, kde to
pred tim prestalo :-).
  Pavel