Re: OT: Tarifní revoluce

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Sobota Leden 23 12:23:30 CET 2016

Ahoj,

právěže nebereš, ty máš mít během NT násobně vyšší spotřebu kvůli topení.

Taky mám sazbu D45d (jen bojler, kotel nezapínám) a vychází mi 0,875. A
cena + 6%. Jak se na to dívám, začneme sledovat časy nízkého tarifu a
možná občas zapnu kotel, 1kWh v NT mi vychází na 1,03 Kč.

Standa