RE: RE: [!!Mass Mail]Re: Potřebuje okružní pila LCS5OO (Mountfield) nulový (N) vodič?

Sobota Leden 23 11:11:07 CET 2016

No, já už tam nepsal, že on tu pilu dostal darem od syna, to jsem pokládal za nepodstatné.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Saturday, January 23, 2016 11:05 AM
To: HW-news
Subject: Re: RE: [!!Mass Mail]Re: Potřebuje okružní pila LCS5OO (Mountfield) nulový (N) vodič?

On Sat, 23 Jan 2016, Kručinský Ladislav wrote:

> já to tušil, že to nebude jen tak. Zatím jsem mu poradil ať to
> vyzkouší připojit bez N vodiče. Buď to bude fungovat a bude klid nebo
> nebude a budeme experimentovat. Asi se mi v tomto ohledu jeví
> nejschůdnější

Asi nebude, protoze kdyz to ma start a stop tlacitko musi tam byt nejaky pomocny stykac. Takze jedine to uvnitr rozvrtat a tuhle cast co vyuziva N vodic odpojit a pripojit ji pres odpor na jinou fazi.

Pokud do toho vrtat nechce pak je to to 'zvlastni' reseni s extra patym vodicem, jen si nejsem jisty zda by to mel byt N vodic nebo spis PE protoze v pripade naruseni a preruseni pripaskovaneho N vodice nejakym zeleznym predmetem bude na jednom konci dratu sitove napeti. V pripade PE vodice jen ztratite ochranu. Ani jedno neni moc dobre.

Myslim si ze kdyz ma 10k na pilu mohl by najit i 1k na kabel.