Re: PPR čím lepit?

Pátek Leden 22 23:33:35 CET 2016

Lepit asi těžko. Dělal jsem čidlo přítomnosti vody. Vzal jsem PPR téčko
32-25-32, na odbočku jsem navařil zátku. Do zátky jsem udělal dvě díry,
do nich jsem ve svěráku natlačil o něco tlustší nerezové svařovací
dráty. Pak jsem to zalil polyuretanem
http://web.elchemco.cz/PL501LR_G27.php Je to na studenou vodu (detekce
že čerpadlo je zalite), nevím co by s tím udělaly nějaké větší dilatace.
Obrázek je v příloze.
Anděl