Re: Regulátor

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Leden 22 10:25:50 CET 2016

Podívám se na to. Děkuji. Já myslím ze otázka je jasná a tedy alespoň pro
me ;-) ESP8266 + cidlo teploty bude v místě kde není elektrika, takže to
bude napajeny z baterie. Jednou za x minut se ESP probudí, odesle data a
usne. Vzhledem k tomu ze potřebuje napájení striktně 3V nemohu jej napajet
přímo např. z li-pol...

MG