Moucha na moste 2

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Leden 22 10:05:18 CET 2016

V této souvislosti se mi vybavila přednáška jistého nejmenovaného
fyzika, kde uvádí, že jak si ve filmu "Marečku podejte mi pero" obtáhne
Kemr pětikorunu tužkou, tak obvod té kružnice se nerovná 2 * pí * r,
protože ta pětikoruna svou hmotností místně zakřiví časoprostor a v
křivočaré geometrii tento jednoduchý vzorec neplatí. Takže musí dát tu
pětikorunu pryč.
Způsob uvažování těchto vědců je pro normálního smrtelníka hodně
podivný, kam se hrabe moucha na mostě. To jen když už je ten pátek.

Mrazík