Re: OT: Tarifní revoluce

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Leden 21 22:05:13 CET 2016

On Thu, 21 Jan 2016, Milan Kratochvíl wrote:

> Zdravím.
> Jsem docela naštvaný. Mám D45d a nainstalováno cca 45kW a vychází mi vyšší
> cena právě kvůli podmínce 0,91. Klidně bych to řídil tarifem, ale to bych
> nesměl vařit a nesměl bych se mýt.
> Už jsem jim napsal vyjádření. Uvidíme co odpoví.
> Milan

Zadal jsem tam nase udaje (taky d45d a 3x32A) a vychazi to asi o 2%
nizsi. Ten limit 0.91 splnujeme, ale uplne nechapu o co jde ?

Nevzpominam si ze by nam nekdo nejak urcoval kolik musime v kterem
tarifu odebrat, myslel jsem ze je v nasem zajmu odebrat ve VT co
nejmene, ale neni to nijak sankcionovane. Jak to s tim je ? Kdyby
jsme odebrali ve VT vic a podkrocili tak limit 0.91 co by se delo ?