Re: OT: Tarifní revoluce

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Leden 21 21:03:56 CET 2016

Poridte si domu serverovnu, par akvarek a terarek a jste na tom stejne
se spotrebou a usetrite tech 15% jako ja (je to uplne presne na tretiny
z tech 4MWh - domacnost/server/akva). Na druhou stranu jsem loni ani
letos jeste nazapnul topeni. Jen me stvou s tim prepoctem topeni, kde uz
v podstate nema cenu neco merit a vsechno spocitaji z polohy bytu.
Kecy o tom, ze me vytapi sousedi at si nechaj...sousedi propali 1/5 me
spotreby elektriky takze kdo vi jestli nevytapim spis ja je.

RV