RE: OT: Tarifní revoluce

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Čtvrtek Leden 21 18:35:41 CET 2016

dobry den.
topim d45 v dobre zateplenem a tarif ani neprepinam(zatim) , proste je to jen pomer 20/4.
vychazi nam cca 9000/2500 , coz je nesplneni 0,91. rozdil je na 35000kc/rok +-1300 podle splneni 0,91.
takze klika.
mozna ten stykac na NT zprovoznim, v nezateplenem jsem se zimou nechtel prudit, ale ted je to burt :-).
tomik.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Milan Kratochvíl
Sent: Thursday, January 21, 2016 6:09 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Tarifní revoluce

Zdravím.
Jsem docela naštvaný. Mám D45d a nainstalováno cca 45kW a vychází mi vyšší cena právě kvůli podmínce 0,91. Klidně bych to řídil tarifem, ale to bych nesměl vařit a nesměl bych se mýt.
Už jsem jim napsal vyjádření. Uvidíme co odpoví.
Milan
Vychazi mi nizsi cena, jestli jsem pochopil, budu muset zmenit tarif z D35d na asi D2Ad, kde bude NT jen 8 hodin a na stykac elektrokotle teda hodit kramli... Nebo tem primotopovy tarif ale podil NT 0.91 nesplnim, protoze stejne vetsinou jede TC ktere neni vubec rizeno tarifem....