Hracky z Ciny

V P vvitty01 na seznam.cz
Čtvrtek Leden 21 16:45:59 CET 2016

V podstate toho nevyuzivaji nijak. Chybi ta logistika na mistni strane,
letadlo sedne na (skoro) kteremkoliv mezinarodnim letisti, vlak skonci na
jedne strane hranic Polsko - Belorusko kde se musi prelozit - bud na kamiony
nebo na normalne rozchodne soupravy.

Vloni s velkou slavou prijela takto "prerozchodovana" ucelenka pro Foxconn
az do Pardubickeho pristavu... do budoucna to urcite bude zajimava
alternativa.

Ty casy a ceny jsou ale pocitane pro ucelenou soupravu - 40 az 50
kontejneru. Idealne v pravidelnem taktu.

Dnes uz je par dopravcu ktere do toho umi dostat jednotlive kontejnery a
poskladat si soupravu, ale pak je zas potreba pricist cas na seskladani...
co jsem zaregistroval tak se do toho pousti i nektere nadnarodni spedice
typu DHL a UPS, ktere si ty ucelenky vyskladaji.

Pak taky zalezi na tom odkud - ze Shanghaje pojede kontejner lodi lod zhruba
stejne dlouho, ne li rychleji. Ze stredozemi a nebo dokonce vychodnich
provincii zacne byt rozdil zajimavy, protoze se krome casu na lodi usetri i
cas na cestu kontejneru opacnym smerem do pristavu.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu