Pozor na sifrovaci viry

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Leden 21 09:58:41 CET 2016

ad 2) to není špatný nápad
Mám NAS Synology, kam zálohuju programem Cobian Backup. Nové verze DSM
umí Write only, snad to umí i ty starší (na starých NASech).
On by ten disk nemusel asi být připojený, Cobian má u sebe uloženo
přihlášení tam, kam má data ukládat. Možná by stálo za to použít i FTP,
v lokální síti by to mohlo fungovat bez problémů.

Martin Hanek